Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Hledám...Ubytování-pokoj blízko Akademii der Bildende Kunste  (Přečteno 38242 krát)
jeanis



Karma: 0
Příspěvků: 3


Ahoj jsem studentka z Olomouce, už se na Vás těším


« : Březen 29, 2009, 05:19:45 pm »

Ahojky, jsem studentka z Olomouce, jedu na stáž na příští rok(od září do června) do Mnichova na Akademii výtvarných umění, nechci bydlet na koleji. Prosím nabídněte ubytování, spolubydlení. Jsem nekuřačka, slušná a docela tichá(naprosto nekonfliktní).Můj profil najdete na lidé.cz, přezdívk ajeanis23. Dík za nabídky
Zaznamenáno
David
Zakladatel

*

Karma: 45
Příspěvků: 2556


:)


WWW
« Odpověď #1 : Březen 29, 2009, 09:41:01 pm »

Ahoj,
Kolik chceš zaplatit za ubytování?
Pročpak nechceš bydlet na koleji?
Zaznamenáno
jeanis



Karma: 0
Příspěvků: 3


Ahoj jsem studentka z Olomouce, už se na Vás těším


« Odpověď #2 : Březen 30, 2009, 07:13:33 am »

Ahoj tak raději bych bydlela někde v centru, zaplatit můžu dle výše stipendia...asi 250e? Záleží na domluvě i 300e.Ještě nevím nezkoumala jsem ceny. Mrknutí Nabídni...
Zaznamenáno
kleena



Karma: 81
Příspěvků: 1795



« Odpověď #3 : Březen 30, 2009, 03:25:07 pm »

Ta cena ovsem je tak akorat na ty koleje. I bydleni ve WG ("spolubydleni") je vetsinou drazsi.
Zaznamenáno

A opice mínusují a mínusují...
i.Shag
maznica



Karma: 2
Příspěvků: 46



« Odpověď #4 : Březen 31, 2009, 12:58:08 pm »

Ahoj tak raději bych bydlela někde v centru, zaplatit můžu dle výše stipendia...asi 250e? Záleží na domluvě i 300e.Ještě nevím nezkoumala jsem ceny. Mrknutí Nabídni...

Ahoj,
obavam se za 250-300 e neco pobliz Kunstakademie a ani nikde v centru s nejvetsi pravdepodobnosti nenajdes.
Byt tebou tak bych sel nekam na kolej.
Koleje jsou tady docela dobry (taky jsem na zacatku na koleji bydlel) a spousta jich je do 15 min od centra metrem.
Hodne stesti pri hledani...
Michal
Zaznamenáno
Tomas



Karma: 1
Příspěvků: 158