Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Potvrzeni o zdravot. pojisteni a dostatku financ. prostredku  (Přečteno 46528 krát)
alcinka



Karma: 1
Příspěvků: 5


« : Prosinec 05, 2008, 02:43:14 pm »

Ahoj, prosim o radu, prihlasila jsem se k pobytu (vedlejsi) v Nemecku u sveho pritele, zatim nepracuji a nejsem ani student, nyni prisel o uradu dopis, ze po mne chteji potvrzeni o mem zdravotnim pojisteni a o tom, ze mam dostatek financ. prostreku na ziti v Nemecku. Mate s tim nekdo zkusenosti, co presne jste na urad odnesli za doklady? Jak mi muze pomoci muj pritel-Nemec?Moc diky za pomoc
Zaznamenáno
Verculina



Karma: 2
Příspěvků: 40


« Odpověď #1 : Prosinec 06, 2008, 12:16:05 pm »

Ahoj, ja si tady pobyt taky prihlasovala, ale nastesti tyhle papiry po me nechteli. Ke zdravot. pojisteni - kde si platis pojisteni? tady nebo v CR? vezmi si s sebou vsechny papiry od toho pojisteni co mas, smlouvu, karticku. S dostatkem fin. prostredku nevim, obcas chcou doklad o tom, ze tvuj pritel vydela dost na to, aby uzivil vas dva. O tom ti snad napisi jini, kteri s tim maji uz nejakou zkusenost. Nebo si tam jednoduse zavolej a zeptej se co presne od tebe chcou. To je nejlepsi varianta. Preju hodne zdaru  Mrknutí
Zaznamenáno
Macouch



Karma: 21
Příspěvků: 310



« Odpověď #2 : Prosinec 06, 2008, 12:25:29 pm »

Ja kdyz jsem se v roce 2004 prihlasovala, tak se me ten urednik ptal, z ceho ze budu v Nemecku zit, rekli jsme ze, me bude zivit pritel, tak chtel videt jeho vyplatni pasku, prave kvuli tomu, aby zjistil, jestli nas oba uzivi. Poslal nas teda pryc, s tim, ze tu vyplatni pasku mame prinest, bez ni ze me neprihlasi. Nez jsme se tam ale vybec stihli vypravit znovu, prislo to potvrzeni o prihlaseni postou, s tim, ze uz nic dodavat nemusime.
Zajdi tam asi nejlip s pritelem, at jim to potvrdi, ze bydlis u nej a ze te zivi a bude to.
Zaznamenáno
Pavla DUS



Karma: 1
Příspěvků: 11