Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Zubařská péče  (Přečteno 30120 krát)
DominikDusek



Karma: 2
Příspěvků: 13



« : Leden 11, 2011, 12:34:23 am »

Ahoj,

Mohl by mi někdo napsat několik řádků, jak to chodí se zubařskou péči v Lucembursku? O silvestra se mi podařilo přijít o kousek zubu a rád bych si ho nechal dodělat. Je zubařská péče zahrnuta v bezplatné péči, je spoluhrazena pacientem nebo kompletně placena pacientem? Jsem tu veden jako student s plnohodnotným místním zdravotním pojištění.

Díky moc předem.

S pozdravem,
Dominik Dušek.
Zaznamenáno
vasek.z



Karma: 1
Příspěvků: 62


WWW
« Odpověď #1 : Leden 13, 2011, 06:23:24 pm »

Jako kazda jina lekarska pece v Luxu je i ta zubarska v podstate "bezplatna", doplaci se opravdu minimum. Aspon pokud jde o bezne zakroky, veci typu umele zuby atd. jsou pochopitelne nadstandard. Bezne se plati i zubari na miste nebo do 2 tydnu prevodem podle vystavene faktury, pojistovna potom vrati vsechno, jenom nejakych +- 5 € doplaci pacient. Coz je z dane castky nic.
Zubarska pece funguje na tomhle principu s jednou zakladni podminkou- po prvni navsteve zubare je potreba chodit na preventivni prohlidku chrupu minimalne 1x za rok (coz je velmi rozumna logika  Mrknutí ), jinak si ji musi hradit pacient sam.
Mel jsem podobny problem, dolepena korunka je zahrnuta do teto zakladni pece a praci mi muj zubar provedl kvalitne.
« Poslední změna: Leden 13, 2011, 06:27:55 pm od vasek.z » Zaznamenáno
Evilein



Karma: 1
Příspěvků: 10


« Odpověď #2 : Leden 16, 2011, 01:58:47 pm »

Je prosimte, jakou mas zdravotni pojistovnu? Ja vzdycky za zubare moc doplacim...
Zaznamenáno
vasek.z



Karma: 1
Příspěvků: 62


WWW
« Odpověď #3 : Leden 16, 2011, 07:55:28 pm »

Je prosimte, jakou mas zdravotni pojistovnu? Ja vzdycky za zubare moc doplacim...