Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Němčina - kurzy němčiny ve Vídni  (Přečteno 74511 krát)
tavode



Karma: 0
Příspěvků: 3



« : Květen 25, 2009, 01:53:15 pm »

Ahoj,
potřebovala bych si zlepšit němčinu, abych tu nebyla úplně za vidláka - jsem falešný začátečník s velmi širokou slovní zásobou o družbě s JZD Rote Stern, což tady ve Vídni zrovna neuplatním...
Neporadili byste mi prosím někdo, kam chodit na němčinu? Koukala jsem na intenzivní kurzy a zjistila, že ceny těch nejlevnějších se pohybují okolo 250 EUR. Je to vážně to nejlevnější, co se dá sehnat? 
Díky moc Úsměv
« Poslední změna: Květen 12, 2014, 10:22:43 pm od David » Zaznamenáno
Rokytles



Karma: 1
Příspěvků: 28

v čínské restauraci- Auhof na okraji Vídně


WWW
« Odpověď #1 : Květen 25, 2009, 06:36:23 pm »

Nahlédni nebo zajdi na www.komensky.at ,dělali tam kursy pro rodiče dětí z Čech a Slovenska. Třeba až od září, ale určitě levněji. Čau Petr
Zaznamenáno
Hanculinka



Karma: 0
Příspěvků: 10


« Odpověď #2 : Květen 26, 2009, 10:02:58 am »

Ahojky, da se tu sehnat i levnejsi kurzy treba na vhs. Ja chodim na ty za 250 euro, a je to ctyri krat tydne po 3 hodinach. Ja jsem s tim spokojena.
Zaznamenáno
ka.kvasnickova



Karma: 0
Příspěvků: 3


« Odpověď #3 : Květen 12, 2014, 09:00:32 pm »

Ahoj všem, potřebovala bych pomoci. Odstěhovala jsem se do Vídně a potřebovala bych pomoci s němčinou. Před 5 lety jsem z němčiny maturiovala, ale už si skoro nic nepamatuji....
Je tu někdo kdo chodiíl na nějaky kurz přímo ve Vidni a doporučil mi ho a dal mi nějake blžši info prosím? Nebo v případě je tu někdo, kdo by mi s němčinou pomohl sám? Moc díky za radu Úsměv
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Anglie.co.uk © 2024