Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1] 2   Dolů
 
Autor Téma: Nejaci Cesi v Innsbrucku..?  (Přečteno 199685 krát)
majlos



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Červen 21, 2008, 08:33:56 pm »

Ahoj vsichni,
Hledam nejake ceske ci slovenske Innsbrucany.. Úsměv
Budu tu minimalne do konce roku, tak se kdyztak ozvete!! Mrknutí
Zaznamenáno
Pampeliska



Karma: 0
Příspěvků: 1



« Odpověď #1 : Srpen 10, 2008, 10:34:19 am »

Ahoj, ja jedu do Innsbrucku 1.11. a budu tam 6 mesicu. Jasne, je to az za dlouho. Tedka jsem do pulky rijna za kopeckem v Mnichove.  Úsměv
Zaznamenáno
Lebkounka



Karma: 0
Příspěvků: 1


« Odpověď #2 : Říjen 15, 2008, 08:34:30 pm »

Já tu jsem, studuju tu ještě s kámoškou z Prahy - jsme tu na školní rok od října do června.
Zaznamenáno
Martulinka



Karma: 0
Příspěvků: 1


« Odpověď #3 : Červen 12, 2009, 04:02:04 pm »

ahojky vsem.... odstehovala jsem se do Innsbrucku asi tak pred pul rokem za pritelem... ale krome nej tu nikoho neznam.... strasne moc bych chtela najit nejaky cechy... ze bysme mohli obcas treba nekam zajit, pokecat...?  kdyztak se mi nekdo ozvete na e-mail prosim, protoze tady se zatim nejak moc neorientuju.....-)  pa Martina...

martinavodickovaa[zavináč]seznam.cz
Zaznamenáno
Jarda 077



Karma: 0
Příspěvků: 13



« Odpověď #4 : Červen 14, 2009, 12:55:12 am »

Ahoj vsichni Innsbruckcani!  Úsměv

Sice se nenachazim v AT, ale bude mi cti, kdyz s nekym z vas sem tam udelam nejakou tu "slezinu" a co hlavni je, pokeeeeeecam cesky, alebo aj po slovensky. Pracuju caa 45km od Innsbrucku v mestecku Krün, ktere lezi v BRD, 16km za rakousko - nemeckym prechodem Scharnitz. Tak cau a.....

Jarda
Zaznamenáno
David
Zakladatel

*

Karma: 45
Příspěvků: 2556


:)


WWW
« Odpověď #5 : Červen 14, 2009, 07:31:38 pm »

Ahoj Jardo, tak Krünem jsme zrovna s kámoši před pár hodinkami projížděli když jsme jeli z výšlapu z Marchreisenspitze Úsměv
Zaznamenáno
Jarda 077



Karma: 0
Příspěvků: 13