Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Anerkennung - uznani diplomu v Nemecku  (Přečteno 87786 krát)
miska85



Karma: 0
Příspěvků: 20


« : Únor 09, 2013, 09:19:42 am »

Ahojte,
viete mi niekto poradit ako to je s uznanim diplomu? Kolko to trva dokym ho uznaju? A potrebujem aj dodatok k diplomu alebo staci samotny diplom?
Mate s tym niekto skusenost?
Dakujeeem  Mrknutí
« Poslední změna: Únor 09, 2013, 01:46:46 pm od David » Zaznamenáno
kalkulka



Karma: 4
Příspěvků: 113


« Odpověď #1 : Únor 09, 2013, 09:33:45 am »

Co máš přesně na mysli? Já jsem lékařka a musela jsem žádat o aprobaci /povolení pracovat v německu jako lékař/. Manžel jen diplomy a dodatky soudně přeložil a přiložil k žádosti o místo.
Zaznamenáno
miska85



Karma: 0
Příspěvků: 20


« Odpověď #2 : Únor 09, 2013, 09:37:59 am »

Ja som ucitelka, a pracujem uz v skolke. Ale potrebujem si dat uznat diplom a po uznani absolvovat program, po ktorom budem moct pracovat v skolke ako kvalifikovana, nakolko som ucitelka pre zakladne skoly nie materske.
A chcela som vediet ci potrebuju na urade aj dodatok k diplomu, ale asi ano...nakolko diplom bez dodatku je asi neplatny. A kolko to asi trva dokym mi to uznaju...
Zaznamenáno
miska85



Karma: 0
Příspěvků: 20


« Odpověď #3 : Únor 09, 2013, 09:40:15 am »

myslim ze to nestaci len prelozit, treba mat aj potvrdenie z uradu ze tvoju univerzitu uznavaju, nakolko vela univezit a strednych skol neuznavaju. Zamestnavatel to odo mna pyta...
Zaznamenáno
klarynka



Karma: 1
Příspěvků: 28


« Odpověď #4 : Únor 10, 2013, 07:04:50 pm »

ahoj, já jsem taky učitelka a na uznání diplomu jsem čekala 3 měsíce. byla k tomu potřeba veliká spousta papírů (je na to už někde diskuze) a mimo jiné i dodatek k diplomu. nevím, jak to máš ty, jestli víš, že ti diplom uznají, ale mně uznali titul a musím dělat fachgespraech, něco jako přezkoušení.
hodně štěstí!
Zaznamenáno
peiton



Karma: 0
Příspěvků: 12